torsdag 13 oktober 2011

Lugna timmen efter flyg och fläng


Efter en helg med massor med aktivitet och intensiva jobbdagar i Stockholm har Kaosmodern nu landat hemma. Massor av nya intryck. Allt har gått väldigt bra förrutom att någon stal min plånbok. Otroligt irriterande men jag tänker inte låta det förstöra allt. Nu är det otroligt skönt att vara hemma igen. Har pratat med fina Mannen, gått runt och tittat på barnen och vattnat lite blommor. Njuter av lugnet. Kommer ikapp mig. Jag tror att man ska "unna sig" en lugn landning när det funkar. Bilden är från Berguvssläpp som vi såg i söndags. Urhäftigt! Flyga har sin tid, landa har sin tid... Skriver mer en annan dag. Kram på er

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Allt har sin tid helt enkelt.

Ha det gott

kattiiiiss sa...

Ja en sak i taget!

Jäklar vad arg man blir på folk som inte kan skilja på mitt och ditt! Men jag tror på karma ;-)

Ha en skön dag
Kram