lördag 3 april 2010

Lång fredag efter en kort skärtorsdag

Om jag varit så sjuk så jag sovit 23 timmar ett dygn, och minst 16 timmar nästa, innebär det då att jag kommer att att orka åka till min systers bröllop nästa dygn?
Vart ska vi få tag på det där speciella påskgodiset som Lillasyster registrerade och la in i sin "godis jag kommer att äta under påsken -lista", innan jag och Mannen tryckte i oss det?
Hur många av mina klädesplagg har tvättat sig inför packningen?
Vilka kommer att bli åksjuka under morgondagens bilfärd (om det nu blir någon)?

Spänningen är olidlig, det mesta får jag svar på imorgon. Nu måste jag slänga mig i säng igen... Ha en glad påsk...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guud vad det är hemskt att vara så där sjuk, hoppas det gick över fort Kram Rakel

KaosJenny sa...

Jepp, ett tag tänkte jag att om jag bara orkat skulle jag skrika åt någon att komma och mörda mig... Har bestämt i frågan om dödshjälp i alla fall ;-) Kram